Alacantí

Esquerra Participa en l'Assemblea de Regidors dels Països Catalans

Esquerra participa en l’Assemblea de Regidors dels Països Catalans: “Reptes locals davant la crisi” celebrat a Alacant aquest dissabte 21/11/09 i organitzat per la Institució Joan Fuster; hi assistiren els quatre regidors del País Valencià d’Esquerra junt a altres companys de la resta dels Països Catalans, cal destacar la participació del secretari de política municipal d’Esquerra Marc Sanglas.

A l’inici del congrés el President d’Esquerra de la comarca de l’Alacantí va ver un saluda en nom del partit, reivindicant la Ciutat d’Alacant com exponent històric dels valors democràtics, republicans i de defensa dels drets dels valencians.
En el congrés es van poder conèixer i debatre propostes i iniciatives concretes davant l’actual conjuntura de crisi econòmica.
El congrés s'ha desenvolupat al voltant de tres panells interconnectats, “Finançament local: context i mesures”, “Passem pàgina al model vigent?” i “Instruments per afrontar la crisi i experiències del món local”. Les tres taules rodones han estat formades cadascuna per una ponència d’un expert/a de trenta minuts de durada, i tres experiències municipals de deu minuts cadascuna.
Ha estat un marc de trobada i diàleg per a tots els congressistes arribats d’arreu de l’àmbit nacional i de la diversitat de partits que hi donen suport a aquesta institució.