Alcanar

El PP vota no a incloure una esmena d'Esquerra en aquest sentit al Congres del Diputats

• Accés les Cases
El Partit Popular s’ha oposat a les esmenes que havia presentat la diputada d’Esquerra Teresa Jordà. La diputada republicana havia presentat a instàncies d’Esquerra d’Alcanar la moció 447 als Pressupostos Generals de l’Estat per a la millora de l’accés de les Cases des de la N-340 (davant del conegut restaurant Conill) amb una dotació de 400.000 €.

Aquest diners havien de servir per l’inici dels treballs, amb la redacció del projecte constructiu per millorar l’accés a aquest nucli urbá, des de la carretera nacional, millorant la fluïdesa i evitant un punt negre on ja han succeït diversos accidents.

La votació es va realitzar el passat 23 de maig, al Congrés dels Diputats essent rebutjada pels vots contraris del PP i UPYD, i va comptar amb els vots afirmatius dels diputats d’Esquerra, PSOE. Izquierda Plural, CiU, PNB i la major part dels diputats del grup mixt (182 en contra, 139 a favor i 6 abstencions).

Esquerra d’Alcanar lamenta la negativa del Partit Popular a millorar aquest accés, i recorda que el Ple de l’Ajuntament d’Alcanar va aprovar per unanimitat una moció del mateix PP en que es demanava al Ministeri de Foment la millora urgent d’aquest accés amb la redacció del projecte constructiu amb la intenció d’executar les obres al més aviat possible, i denúncia la contradicció del PP que quan estava a l’oposició demanava aquesta inversió i ara que estan al govern s’hi oposen.

Esquerra d’Alcanar per la seua banda continuarà reclamant davant de l’administració la millora d’aquest accés per resoldre la problemàtica de seguretat i de fluïdesa de l’accés, i l’equilibri territorial del municipi.