Alcanar

Donem suport a la declaració de sobirania. dimecres 23 a les 19.00 Plaça de l'Ajuntament

Independència, Llibertat, democracia, autodeterminació, futur, benestar, Alcanar
Nosaltres decidim

Els catalans estem fent història perquè, més enllà de reivindicar i declarar el dret a  l'autodeterminació, ara el Parlament de Catalunya, com a dipositari de la voluntat popular, vol convertir el dret en acció. Ha arribat l'hora: volem passar del reconeixement d'aquest dret a la proclamació de que volem exercir-lo.

El procés cap a la independència de Catalunya vol iniciar així la seua trajectòria des del Parlament i de forma solemne. El proper 23 de gener volem proclamar la sobirania popular a l'hora de decidir el futur polític dels catalans, en el que ha de ser una festa de la democràcia a Catalunya. Hem de demostrar al món sencer que a Catalunya la democràcia és forta, viva i vol obrir el seu camí de pau i prosperitat per les persones.

D'aquí que convoquem a tota la nostra gent a celebrar l'aprovació de la resolució, tant davant del Parlament de Catalunya com davant dels ajuntaments catalans. El futur polític de Catalunya és a les nostres mans. Dimecres proclamarem la sobirania, i la defensarem amb pulcritud democràtica, transparència, rigor, diàleg, negociació i respecte.

+ informació