Alcanar

A l'assemblea de militats, simpatitzants i amics celebrada el 29 d'abril

foto esquerra d'alcanar
El passat divendres 29 d’abril la Secció Local d’Alcanar d’Esquerra Republicana de Catalunya, va celebrar una assemblea de militants, simpatitzants i amics per renovar l’executiva. A l’elecció, es va presentat una única candidatura, encapçalada per J. Manel Martí i Montesinos.

Martí substitueix en la Presidència Josep Maria Sancho Subirats, i va agrair la feina feta per l’anterior presidència i executiva que ha portat al partit a assolir els millors resultats de la seua història, amb l’assoliment de la primera majoria absoluta a les municipals, i la primera victòria d’Esquerra en unes eleccions al parlament espanyol. Hem aconseguit teixir una gran complicitat social des del treball institucional i al carrer, al costat de la gent. Va manifestar que “tenim encara el gran repte de continuar creixent com a partit en nombre de militants i aconseguir més presència en la vida política i social del municipi per poder seguir contribuint a construir un Alcanar  millor, més just i solidari” . J. Manel Martí que  va ser escollit per unanimitat ha estat regidor durant els dos darrers mandats i va tancar la llista en les passades eleccions municipals.

L’executiva queda configurada de la següent manera:

Presidència i Comunicació: Josep Manel Martí i Montesinos
Organització i Finances: Miquel Sancho Matamoros
Dona i Acció social: Josefa Caballé Barrera
Política Municipal: Jordi Monfort Callarisa
Economia productiva: Joaquim Subirats Badoch
Joventut i representant de les JERC: Anna Chillida i Fibla
Vocal: Andreu Sancho Beltran

Així mateix i amb la voluntat d’obrir el partit a simpatitzants i amics, i fomentar la participació i implicació ciutadana es va constituir el consell polític d’Esquerra d’Alcanar format per l’executiva i les següents persones i responsabilitats: Cristina Pla: Entitats i moviments socials, Marc Chavalera i Sonia Sancho: Joventut, Xavi Barrera: Educació i cultura, Maribel Selma: Sanitat i les Cases, Xavi Armesto: Alcanar-Platja
Joan Josep Sancho: Formació i relacions amb altres forces polítiques, Mari Carme Gascó: Logística i seu.