Alcanar

Qui som

Aquest web té l'objectiu de ser un instrument útil als militants, amics/gues i a la ciutadania d'Alcanar per fer.vos arribar les propostes d'Esquerra d'Alcanar a nivell local i de l'Esquerra a nivell nacional.
Esquerra d'Alcanar fou una de les primeres formacions polítiques d'Alcanar en disposar d'un web dinàmic, on fer arribar l'actualitat política del municipi a la xarxa, i ara amb el nou disseny ens permetra ser encara més àgils i útils en fer arribar l'actualitat política i les nostres propostes als ciutadans

Estem a punt de cloure aquest cicle electoral, amb quatre anys d'alcaldia d'Esquerra, on el nostre Alcalde Alfons Montserrat en primer lloc i ara Joan Roig Castell i el seu equip han aconsegut fites importants, en infrastructures,en inversions, en subvencions i en polítiques adreçades a tota la ciutadania.

Hi ha però encara feina a fer, i Esquerra d'Alcanar està engrescada en un nou projecte, on consolidant i continuant la feina feta, i emprenen noves fites podrem albirar l'Alcanar de 2019. Una ciutat millor, amb equipaments, amb infrastructures que genere treball i ocupació, i cultura  i lleurem en definitiva un millor lloc per viure

Imatge