Alcoi

Carta de Josep Cortés sobre els resultats electorals

Manifestació 5/5/07

Hola amics

Hem acabat un procés electoral que no ha tingut uns resultats gaire bons per a les forces d’esquerres i menys per a la defensa de la nostra cultura, llengüa i bandera.

Els valencians hem de recuperar el timó del país, no podem deixar que aquesta espanyolització que ens intenten instaurar, ens lleve les ganes de lluitar i de tindre un País Valencià lliure i sobirà amb les nostres lleis, llengüa i nació reconeguda, aquella que fa 300 anys ens van llevar.

Tot i la perdua a molts ajuntaments de les forces d’esquerres, Esquerra hem aconseguit un augment considerable dels afiliats, dels votants i fins i tot del nombre de regidories.

Aquestes eleccions hem presentat prop de 60 candidatures al País Valencià i a més els resultats obtesos són molt favorables. Cada cop hi ha més gent il•lusionada amb la política d’Esquerra i això fa que cada vegada sigam més gent al partit, cosa que ens dóna més anims per a continuar treballant.

Ara és el moment de definir la línia de treball per als proxims 4 anys, cal buscar el compromís que la gent ens demana, de donar-los la oportunitat de ser part del que farem, d’aportar idees, d’estar nosaltres cada cop més il•lusionats i d’il•lusionar a la gent que ens coneix i a la que no. Amb els nostres projectes, projectes joves, però alhora plurals: que integren tota la ciutadania (grans, xicotets, autòctons, immigrants...)

Cada cop som més els afiliats, la gran majoria gent jove. Això ens assegura una continuitat, molt beneficiosa per al nostre projecte de país, ja que temes com la sostenibilitat i la recuperació del medi ambient s’han de treballar amb objectius a llarg plaç.

No ens hem de deixar vèncer, perquè la lluita continua.

PER UN PAÍS VALENCIÀ SOBIRÀ, UNEIX-TE A NOSALTRES.

ESQUERRA, REPUBLICANA,VALENCIANA,COM TU.