Alcoi

Benvinguts Alcoians i Alcoianes a Esquerra Republicana

Aquest any és molt important per al nostre futur, per al canvi que tan necessita la nostra ciutat. Un canvi que sols vosaltres teniu a les vostres mans.

Teniu una vegada més l’oportunitat d'aturar un model de ciutat privatitzat a tots els efectes (escoles, aparcaments...), amb vivendes de renda lliure i que no ens
equiparen a tots els ciutadans. D’evitar que l’entorn del que tan hem presumit i que avui dia, gràcies a l'especulació permesa per alguns partits governants, continue convertint-se en zones completament urbanitzades. A més, l’industria que hem perdut es vol convertir en serveis, en lloc de intentar recuperar-la, com així també la nostra identitat com a industrials.

Perquè no sols els ecologistes tenen el deure moral de protegir i defendre la nostra natura, cadascú de nosaltres hauria de ser una miqueta ecologista. Perquè Alcoi era un poble molt ric culturalment, i avui en dia cada vegada ens
interessa menys, també gracies a l’oferta cultural poc plural que tenim per part dels que governen en aquest moment.

Tanmateix, cal recordar que gran part dels nostres joves està absolutament immers al món de la droga, sumant-li que per part del jovent femení hi ha una venda del seu
propi cos per poder consumir-la gratuïtament, creant una violència sexual cap a elles mateixes, mentre no hi ha ningú que prenga cap iniciativa.

Que el nostre passat siga part del nostre present i futur, i alhora que el nostre futur tinga part del nostre passat. No deixem en herència un Alcoi desconegut per a tots.

Vosaltres heu de canviar açò, i jo vos demane que vingau amb nosaltres a construir l’Alcoi que cadascú de nosaltres desitja, perquè creem que els ciutadans són els que han de decidir com volen les seues poblacions o ciutats, no els
polítics.

Nosaltres som l’eina de treball, el mitjà de comunicació i vosaltres heu de ser la veu que ha de parlar i les mans que han de conduir el nostre treball.

Aprofitem aquesta oportunitat: el 27 de maig anem a construir el nostre Alcoi.

Vosaltres decidiu.

Cordialment, Josep R.Cortés, candidat d'Esquerra Republicana a l'alcaldia d'Alcoi.