Alcoi

Esquerra-Alcoi ha decidit de no concórrer a les eleccions municipals

Després d'intentar arribar a acords amb el Bloc i EU l'Entesa, ERPV-Alcoi ha decidit de no concórrer a les properes eleccions municipals del 22 de maig. La decisió ha estat difícil i madurada durant les darreres setmanes. Difícilment, Esquerra Republicana podia assolir un regidor anant en solitari, per això, abans d'arrapar vots a l'esquerra, s'ha optat per no concórrer a les municipals del 22 de maig. Esperem que la nostra decisió ajude a fer possible el canvi que Alcoi necessita.

En paraules del Secretari d'Organització d'Esquerra-País Valencià, Jordi Vayà, "Ara poden passar 2 coses, que el PP de Sedano revalide o no, la majoria absoluta. En el primer cas exigirem a PSOE, Bloc i EU que repensen les estratègies electorals i els exigirem la mateixa responsabilitat i coherència que ha demostrat Esquerra retirant la candidatura, per començar a bastir un projecte ampli i il•lusionant que incloga col•lectius i persones que en clau d'esquerra i País faça possible un millor futur per Alcoi. En el segon cas, Esquerra-Alcoi exigirà la mateixa generositat que ha demostrat Esquerra retirant la candidatura, perquè siguen capaços de fer un pacte ampli que permeta posar les bases de regeneració democràtica de l'Ajuntament d'Alcoi. Saben que, passe el que passe, poden comptar amb Esquerra per posar-s'hi a treballar".

Des d'Esquerra-Alcoi volem deixar clar que aquesta decsió és un fet puntual i que treballem des d'ara mateix per ser presents a les municipals de 2015 a diverses poblacions de l'Alcoià i El Comtat. Per altra banda, el col·lectiu d'Esquerra-Alcoi ens bolquem en les autonòmiques on presentem Agustí Cerdà com a candidat a la Generalitat amb una campanya "dirigida a l'electorat d'esquerres desencantat i/o radicalment oposat al PP valencià"