Alcoi

Esquerra Republicana-Foia de Castalla es mostra favorable a la reducció de l'IVA dels joguets

Els republicans de la Foia veuen amb bons ulls la reducció de l'IVA dels joguets pels seus valors educatius. Després de l’assemblea internacional de productors de joguets celebrada aquest cap de setmana a París, els republicans recolzen la reivindicació dels fabricants de joguines de la Foia. Aquesta acció pot ser una de les eixides mes satisfactòries a la crisi del sector de la joguina: la Generalitat del PP ha de prendre nota d’aquesta iniciativa i no deixar de costat als empresaris jogueters i als treballadors de la Foia.

Equiparar l’IVA de les joguines amb els llibres de text és un avantatge tant per als professionals del sector com per als pares de xiquets. Amb aquesta acció es donaria un impuls molt important a les vendes de les empreses jogueteres de la Foia de Castalla, amb la corresponent baixada de l’atur. ERPV confia en què les reivindicacions dels empresaris de la Foia arriben als responsables corresponents i les desenvolupen satisfactòriament.