Alcoi

Qui som

Benvinguts i benvigudes a la Web d'Esquerra Republicana a la Ciutat d'Alcoi.

Esquerra Republicana decidírem presentar-nos per primera vegada a les eleccions municipals d'Alcoi l'any 2007 amb molta il·lusió. L'any 2011 no vam repetir l'experiència per tal de contribuïr al canvi que Alcoi necessitava: després d'intentar arribar a acords amb el Bloc i EU sense èxit, ERPV-Alcoi decidírem no concórrer a les eleccions municipals i evitar, així, una atomització major de les forces d'esquerres a la capital de l'Alcoià. Desallotjar la dreta del poder era de cabdal importància i encara es mantenia forta a la ciutat industrial.

El grup comarcal d'Esquerra Republicana treballarem per a presentar candidatures arreu de la comarca de cara al 2015. A Castalla i Cocentaina arribarem a acord per a presentar-nos conjuntament amb Esquerra Unida: a l'acord municipal a Castalla i a Guanyar Cocentaina a la capital del Comtat. Entre les fites més mediàtiques que hem fet ha estat la de tornar a convidar el diputat Joan Tardà a Alcoi, per a explicar-li de primera mà totes les mancances que tenim al voltant de la línia de tren Alcoi-Xàtiva.

Després la sala UNESCO d'Alcoi es va quedar molt menuda per a escoltar Joan Tardà parlant de memòria històrica. Amb una sala a rebentar, cobrir la notícia va ser ben complicat. Per això tenen més mèrit les excel·lents fotos i videos que va poder fer Diània.tv de l'acte. I nosaltres hem decidit emprar-li una de les seues imatges per a acompanyar aquesta presentació.

Després de col·laborar amb les candidatures de Cocentaina i Castalla per a la legislatura 2015-2019, ja estem treballant per a bastir grups de treball i col·laborar en la transformació comarcal. Volem i anem a ser decisius a la comarca a partir d'aquest 2019.

Seguim.

Esquerra Republicana de l'Alcoià i El Comtat