Alt Penedès

Qui som

Benvinguts i benvingudes,

Les persones que conformem la Federació Comarcal de l’Alt Penedès treballem de manera desinteressada i per vocació amb l’objectiu de respondre a les necessitats de tots els ciutadans i de la mateixa comarca. I és també des d’aquesta pàgina web que ens posem a disposició de tots aquells que tingueu propostes positives i interessants per a l’Alt Penedès.

La web és una porta d’entrada oberta a tothom que tingui inquietuds i cregui que pot aportar idees i suggeriments per millorar les polítiques comarcals d’ERC, com també ho és per aquells que vulguin informar-se de les iniciatives que estem duent a terme. Creiem que som persones preparades i capaces d’assumir els nous reptes que haurem d’afrontar a la comarca i als municipis, i ens ens obrim a tothom també per explicar les nostres propostes i reptes com a partit.

Volem ser un partit equilibrat, que no es tanqui a res, i volem que les persones participin dels objectius que hem d’assolir i de les decisions que prenem. Estimem la pluralitat d’opinions i busquem un marc ampli de participació en l’espai que defineix ERC a l’Alt Penedès.

En aquesta web hi trobareu tant les notícies generades per la Federació Comarcal com diversos articles d’opinió. Podreu saber quina és la nostra agenda d’activitats o quines persones formen part de la Federació. També trobareu una adreça electrònica on podeu enviar els vostres suggeriments o propostes. No dubteu a fer-ho.

Confiant que aquesta web i la mateixa Federació Comarcal d’ERC us puguem ser d’utilitat, us agraïm sincerament la vostra visita.

Jesús Salius
President de la Federació Comarcal d’ERC a l’Alt Penedès