Alt Pirineu

Actes de campanya d’ERC Alt Pirineu i Aran d’aquest dijous: primer a la sala del Cafè Modern d’Isona i a continuació a la sala de les Homilies d’Organyà, el mateix dia

ERC Alt Pirineu i Aran, per segon dia consecutiu, ha organitzat dos actes en un mateix dia: un a la comarca del Pallars Jussà i l’altre a l’Alt Urgell.
La Senadora Sara Bailac i els candidats al Congrés, Núria Juangran i Pol Oliva, han participat aquest dijous a la tarda a l’acte realitzat a la sala del Cafè Modern d’Isona, acompanyats per l’alcaldessa i delegada del Govern, Rosa Amorós.

L’amfitriona de l’acte, Rosa Amorós, ha presentat l’acte i als ponents, donant pas al ponent més jove.
Pol Oliva, candidat suplent al Congrés, ha parlat en nom de la joventut, com a membre i també President de Jovent Republicà del Pallars Jussà: “Avui tenim la llibertat de dos dels nostres presos polítics, l’Erik i el Francesc. Seguim treballant per la llibertat de tots els nostres presos i preses. No és normal que passi un cotxe amb llums blaves per davant del local i en comptes de sentir-nos segurs, tinguem por.”

A continuació, la candidata del Pallars Sobirà, Núria Juangran, es presenta per treballar per l'Alt Pirineu i Aran, el seu territori: “Treballarem perquè Catalunya esdevingui un país independent amb un Pirineu fort i actiu.

La Senadora Sara Bailac té clar que es presenta per bloquejar la repressió i les retallades de drets i aclareix: "Ens presentem per aconseguir l'autodeterminació. El futur de Catalunya el decideixen els catalans, no els jutges.

Per altra banda, a la sala de plens de l’Ajuntament d’Oliana s’ha realitzat una tertúlia amb el Senador Miquel Caminal, el candidat al Congrés Sergi Parramon i finalment l’alcaldessa Carme Lostao no hi va poder assistir per assumptes de l’Ajuntament.

L’acte es pot resumir amb la declaració de Sergi Parramon: “Hem de tornar més forts! Als carrers, a les manifestacions i també a les institucions.”

Recordem que, demà divendres a les 6 de la tarda, tindrà lloc l’únic acte a l’Alta Ribagorça, al municipi de Vall de Boí. La Diputada al Congrés Inés Granollers i el candidat pirinenc Pol Oliva visitaran l’Ajuntament de Barruera. L’acte serà presentat pel regidor i President de l’Executiva comarcal d’ERC Alta Ribagorça, Nil Monsó.

A les 8 del vespre, a Bellver de Cerdanya es realitzarà l’últim acte de campanya d’ERC a l’Alt Pirineu i Aran, al Centre Cívic Les Escoles Velles, amb els següents ponents: el Senador Miquel Caminal, el diputat del Parlament Francesc Viaplana i la regidora de Martinet, Ramona Bragulat.