Alt Pirineu

ERC Alt Pirineu i Aran posa en marxa una oficina virtual de peticions

La federació regional d’ERC a l’Alt Pirineu i l’Aran ha posat en marxa una oficina virtual des de la que poder realitzar peticions a càrrecs electes i orgànics del partit.
El servei, consisteix en omplir un formulari a través del bànner situat a la la web de la formació, www.esquerra.cat/altpirineu i pretén apropar a la ciutadania amb els càrrecs de la formació, mostrant així, una ferma voluntat de millora i solució.
Des del formulari, es poden fer arribar totes aquelles preguntes, peticions, suggeriments i aportacions a les persones responsables, així com peticions de reunions.
Les peticions poden adreçar-se a: càrrecs orgànics d'ERC, càrrecs del Govern de la Generalitat de Catalunya, la Delegada del Govern de la Generalitat de Catalunya a l'Alt Pirineu i Aran, diputats i diputades al Parlament de Catalunya, diputats i diputades al Congrés, senadors i senadores, alcaldes i alcaldesses, regidors i regidores municipals, consellers i conselleres comarcals i altres persones que es cregui pertinent.
També ofereix la possibilitat de poder fer peticions de ponents per a la realització d’actes.