Alt Pirineu

Totes les opinions

Mireia Pellicer - Secretària d'imatge i comunicació

Llevat d’algunes coses “ #salvoalgunacosa “

Mireia Pellicer

Opinió publicada a www.andorradirecte.com Fa uns quants mesos, quan iniciava la meva col·laboració amb Andorra Directe, en el meu primer article vaig parlar sobre el fet de ser càrrec electe. El  titulava "Participar de la política"  i exposava la possibilitat de poder millorar el nostre entorn des de les institucions públiques com a càrrec electe. Ara, que fa més d’un any i mig que no ho sóc, segueixo pensant el mateix, i m’indigno com tots i totes vosaltres quan salta a la premsa qualsevol indici de corrupció política, i malauradament, no n’anem pas mancats! La darrera gota, però pel que sembla no encara la que fa vessar el got, han estat les informacions publicades pel diari El País amb el cas Bárcenas  sumant-hi les declaracions del President de l’estat espanyol i alhora president del Partit Popular Mariano Rajoy on exposava “Todo lo publicado no es cierto, salvo algunas cosas” Però quina barra!!! Com poden ser capaços de tractar-nos amb tal despotisme, insultant constantment la nostra intel·ligència i sobretot el què és més greu, amb aquesta normalitat davant de la situació! Partits polítics, institucions públiques, casa reial, grans empreses.

Article d'Opinió de l'alcalde d'Esterri d'Àneu, Ramon Villuendas.

AQUESTA NIT HE TINGUT UN SOMNI, DEIXÀVEM DE SER PORUCS.

Ramon Villuendas

Aquesta nit he tingut un somni, em despertava al matí i escoltava a les notícies a Mariano Rajoy explicant un seguit de mesures per reduir el dèficit del govern espanyol, que per cert li havia explicat l’Alfred Bosch el dia abans al Congrés. Parlava de combatre la crisis perseguint el frau fiscal sense amnistiar als fraudulents, perseguint el frau en l’IVA, creant un impost per les grans fortunes, creant una taxa sobre transaccions financeres internacionals, creant un impost sobre el patrimoni, cancel•lant compres d’armament i dispendi en defensa, deixant d’espoliar països productius com Catalunya, no subvencionant autopistes i obres no prioritàries, suspenent privilegis d’alts càrrecs i institucions de l’estat, mes enllà de la congelació de sous de diputats i senadors, anunciant la supressió del Senat.