Amposta

Demà dissabte arriba a Amposta la campanya participativa sobre la República Catalana: Participa!

El cap de setmana del 18 i 19 de març Esquerra Republicana fa un desplegament sense precedents, ni tan sols en campanya electoral, ubicant més de 145 parades de forma simultània arreu del país, incloent totes les capitals de comarca.

Aquesta ‘macroparada’ s’emmarca dins de la campanya participativa ‘La República que Farem’ (http://www.larepublicaquefarem.cat), que posa a debat el model de país i de societat que volem construir. Tenim l'oportunitat de construir entre totes i tots, amb entusiasme i determinació, un nou país més just, més net, més equilibrat, més culte, més ric, més participatiu, més dinàmic i més feliç.

Al Montsià, i en concret a #Amposta, ens podràs trobar demà dissabte de 10.30h a 13h a la Plaça del Mercat.

Comencem a estendre el projecte de República! Comencem a avançar tots units cap a la independència de #Catalunya. Impregnem-nos d'alegria i entusiasme perquè el moment històric és únic i és ara i aquí! Acostat a la parada i participa-hi! :)