Amposta

Col·loqui "Un país d'acollida, una República per a tothom"

Ens trobem en un moment en el qual es qüestionen les polítiques migratòries i els plans d’integració, se succeeixen catàstrofes humanitàries que no reben una resposta ràpida i eficaç per part de les institucions internacionals, existeix una demanda social a favor de l’acolliment de persones refugiades, etc. I tot això passa al mateix temps que s'impulsa el procés d’independència de Catalunya.

És en aquest context que es planteja el debat "Un país d'acollida, una República per a tothom", on debatre entre totes i tots quin model de sistema migratori, integració i acollida volem per a la República Catalana.

Per a això comptarem amb Oriol Amorós, Secretari d’igualtat, migracions i ciutadania de la Generalitat de Catalunya.

L’acte està organitzar per la secció local d’Amposta d’ERC i el grup municipal d’Esquerra d’Amposta i serà el dimecres 22 de març a les 20h al Casal. Hi esteu totes i tots convidats!