Amposta

Adam Tomàs és reelegit candidat a l’alcaldia d’Amposta per a les eleccions municipals de 2019

Ahir al vespre, dilluns 14 de maig, l’Assemblea de militants i amics de la secció local d’Amposta d’Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) va escollir a Adam Tomàs com a candidat a l’alcaldia per a les properes eleccions municipals, que tindran lloc l'any que ve, el 2019.

Tomás, que va ser l’únic que va optar a encapçalar la candidatura, va rebre el suport unànime dels assistents. Amb aquesta elecció serà la tercera vegada consecutiva que optarà com a cap de llista dels republicans a l’alcaldia d’Amposta.

Cal recordar que la primera vegada que Adam Tomàs va optar a l’alcaldia, a les eleccions municipals del 2011, Esquerra d’Amposta (EA) va obtenir 2.225 vots (un 25% del total) i 6 regidors, consolidant-se com la segona força de la ciutat. A les següents eleccions, el 2015, Esquerra d’Amposta va obtenir 4.400 vots i prop del 50% dels vots (és a dir, 1 de cada 2 ampostins i ampostines va donar la seva confiança a Esquerra d'Amposta), assolint la majoria absoluta amb 11 regidors (de 21) i esdevenint Adam Tomàs el nou alcalde de la capital del Montsià.

La presidenta de la secció local, Lídia Pérez, a més de destacar ‘l’excel·lent treball’ que està fent l’actual alcalde d’Amposta i el seu equip de govern, va  reivindicar la necessitat de donar continuïtat al projecte que representa de ciutat moderna, plural, transparent, eficient, participativa, dinàmica i amable.

Adam Tomàs, després d’agrair el suport i la confiança rebuda, es va mostrar ‘il·lusionat per poder seguir transformant la ciutat amb noves propostes, millorar el benestar dels ciutadans i consolidar el projecte republicà’.

A més, Tomàs va recordar que, a poc més d’un any d’acabar la legislatura, ‘ja s’ha complert la gran majoria de propostes del programa electoral i dels compromisos adquirits amb la ciutadania, i crec que no només ho assolirem sinó que deixarem molts projectes de futur engegats’.