Anoia

Josep Huguet inaugura la nova secció local d'ERC de Castellolí.

Durant l'acte va intervenir la regidora d'ERC i Presidenta de la secció local, Teresa Pelegrí, la qual va agrair la presència al centenar de veïns presents en l'acte. Va fer un especial agraiment, també a tota la gent que està donant suport al grup municipal d'Alternativa pel Canvi, doncs aquesta activitat és la que ha facilitat la creació d'aquesta nova secció local d'ERC de Castellolí.
A continuació va prendre la paraula el President Comarcal Jordi Mercader, que va posar de manifest que ja s'està acostumant a assistir a actes de creació de noves seccions locals a la comarca, doncs feia quatre dies que inaugurava la secció local de Sant Martí de Tous, i aquest és un bon síntoma de la vitalitat d'ERC.
També va intervenir en l'acte la diputada Marina Llansana, que va animar als presents a continuar participant de la dinàmica de treball d'aquest veïns, que sota les sigles d'ERC estava fent una gran tasca en favor del municipi, i per tant també del país.
Va cloure l'acte el Conseller Josep Huguet, el qual va manifestar l'estat actual de la gestió del govern tripartit, i les propostes de futur que aquest té. Va voler fer un especial énfasi en les possibilitats de creixement econòmic que per Castellolít suposarà el Parc Motor, així com el fet de que la preservació dels espais naturals és la millor aposta de futur que pot fer el municipi.
L'acte va acabar amb un brindis de cava.