Anoia

Els Prats de Rei podrà decidir el 13 de desembre

El proper diumenge 13 de desembre de 2009 tots els pradencs majors de 16 anys podran exercir el seu dret a participar en una Consulta popular sobre la Independència; sota la pregunta “Està d’acord que la nació catalana esdevingui un estat de dret, independent, democràtic i social, integrat en la Unió Europea”, més de 550 habitants del municipi gaudiran de la possibilitat d’expressar democràticament la seva opinió i voluntat sobre el futur de Catalunya.

Després de la positiva experiència d’Arenys de Munt, aquest tipus de consultes, que en aquesta primera onada del 13 de desembre se celebraran a 167 municipis d’arreu del país, haurien de marcar una fita molt important per al futur de Catalunya.

Al nostre poble tot el procés organitzatiu de la consulta ha estat liderat per la Plataforma Prats Decideix!, i el dur treball realitzat durant les darreres setmanes per aquesta coordinadora fa preveure que la jornada del dia 13 esdevindrà un gran èxit en tots els aspectes.

Plataforma Prats Decideix