Anoia

ERC Anoia celebra el tradicional Sopar de la República amb l’entrega del XIIIè premi Estel Blanc

Enguany, el guardó va recaure en el col·lectiu de les ADF de l’Anoia

El passat divendres, 7 d’abril, la Federació Comarcal d’Esquerra Anoia va celebrar el tradicional Sopar de la República, per a commemorar el 86è aniversari de la proclamació de la República Catalana, el 14 d’abril.

Així, més de cent cinquanta persones, entre regidors, alcaldes, conselleres republicans, amics i militants d’ERC varen omplir la sala del restaurant Scorpia, a Òdena, per a celebrar aquesta efemèride, a la qual els acompanyava la delegada del govern a la Catalunya Central, Laura Vilagrà.

A l’inici del sopar, la presidenta de la Federació Comarcal, Meritxell Humbert, donava la benvinguda als assistents i recordava la data que es commemorava en el sopar, apel·lant els anhels de fa 86 anys. En acabat, i a l’hora dels cafès, la diputada anoienca Alba Vergés presentava els guardonats amb el premi Estel Blanc d’enguany, posant de manifest la tasca desenvolupada pel col·lectiu d’ADF de l’Anoia, de forma voluntària, un col·lectiu que ha treballat tenaçment per conservar els boscos i lluitar contra els incendis forestals a la comarca de l’Anoia, tal i com han demostrat al llarg dels anys.

L’acte el va cloure la delegada del Govern a la Catalunya Central Laura Vilagrà, fent un repàs de l’actualitat política tant al país com a la comarca, amb els propers canvis territorials.