Anoia

Més de 200 persones reben Joan Tardà en l’acte de Montbui

Aquest dilluns, 10 de juliol, el Montmercat de Montbui va rebre la visita del portaveu d’ERC al Congrés dels Diputats, Joan Tardà, que va estar acompanyat per la diputada al Parlament Alba Vergés i el regidor de Junts per Montbui – ERC AM, Jordi Bòria.

L’acte el va obrir el mateix regidor Bòria, qui va donar la benvinguda als presents, a més dels dos ponents, i va explicar la tasca realitzada al municipi montbuienc, en què durant els darrers mesos s’ha treballat al costat dels veïns, fent carrer, coneixent la realitat del municipi i assessorant en tots els temes que han sorgit.

En Bòria va donar pas a la diputada Vergés, qui va posar èmfasi a la feina feta des del Parlament de Catalunya, d’una banda des de la mesa que ella presideix, la de Salut, i de l’altra, posant sobre la taula l’actualitat més imminent sobre l’Operació Catalunya, de la qual n’és presidenta de la comissió d’investigació.

El protagonista de l’acte, però, va ser en Joan Tardà, qui va apel·lar el caràcter democràtic del partit i de la societat catalana, defensant un referèndum que, per endavant de tot, més enllà de defensar la llibertat del país, defensa els principis democràtics. Tardà va assegurar totes les garanties democràtiques per a la celebració del referèndum, animant a tothom a anar a votar, en qualsevol sentit, i fent reflexionar a tothom sobre el sentit del seu vot. El portaveu d’ERC a Madrid va posar de relleu que en cap país democràtic, tres forces polítiques tan diferents com ERC, PDeCAT i CUP s’han posat mai d’acord, com en el cas català, per a una sola causa.

L’acte, que va aplegar més de 200 persones al Montmercat, amb gent de Montbui i la resta de la comarca, es va tancar amb les preguntes del públic als tres ponents.