Anoia

Quim Morales serà l’alcaldable d’ERC a La Torre de Claramunt

El torredà es presentarà com a cap de llista pel grup republicà a les eleccions municipals del maig del 2019

Quim Morales, mestre i veí de la Torre de Claramunt serà l’alcaldable de la formació d’Esquerra Republicana a La Torre en les properes eleccions municipals 2019. El republicà viu a La Torre des del 1998 i ha participat de la vida del municipi des de diverses associacions veïnals i també com a regidor ICV en mandats anteriors.

Per a Morales, “hem de donar sentit d’unitat i oportunitats de millora per a la Torre”; el grup d’ERC no vol tocar allò que ja funciona, però sí que “volem impulsar un model de poble que pensant en el moment actual, però també en les futures generacions, aposti per una societat més amable i amb igualtat d’oportunitats”, afirma el candidat d’ERC.

El grup republicà treballa colze a colze amb els veïns per a crear un projecte de municipi participatiu, de modernització social, al servei de les persones i sobretot, escoltant a la gent.