Anoia

Esquerra Republicana de Piera escull les primeres posicions de la llista per les eleccions municipals

El passat diumenge, 13 de gener, ERC Piera va celebrar les primàries obertes a la militància i simpatitzants per escollir les persones que encapçalaran la llista de les eleccions municipals d’aquest mes de maig.

Després d’haver reafirmat com a cap de llista l’actual alcalde Jordi Madrid Roca, es varen votar els 5 membres següents, a raó dels nostres valors i principis; defensant una llista paritària, intentant plasmar la realitat del municipi amb militants i persones independents de diferent origen i parla, residents als diferents barris que conformen Piera, presents en el teixit associatiu de la vila, i que comparteixen els valors republicans.

Les persones escollides són:
  • 2. Neus Nuñez Bosch
  • 3. Santi Raventós Bonavida
  • 4. Margarita Rivademar Estela
  • 5. Àngel Sabaté Solà
  • 6. Raquel Calsina Galán

ERC Piera porten anys treballant per la Piera que tots volem, una vila activa i oberta, des de l’oposició, al govern els darrers 4 anys, i sempre des del carrer.