Anoia

El diputat Gabriel Rufián visita aquest divendres l’Anoia amb actes a Piera, Igualada i Santa Margarida de Montbui

Aquest divendres 1 de febrer, el diputat al Congrés Gabriel Rufián visitarà la comarca amb actes als municipis de Piera, Igualada i Santa Margarida de Montbui. Així, al migdia arribarà al municipi pierenc, per a fer visita oficial a l’ajuntament, on serà rebut per l’alcalde Jordi Madrid, i posteriorment, celebrarà un dinar amb diverses entitats veïnals.

A la tarda, Rufián oferirà dos actes oberts, el primer dels quals, a les 18:30h  al Casal Cívic Montserrat, d’Igualada, on estarà acompanyat per l’alcaldable d’Esquerra a la ciutat, Enric Conill, i la també diputada al Congrés, Carolina Telechea.

En acabat, el diputat republicà es desplaçarà fins a Santa Margarida de Montbui, on farà l’acte de presentació de la candidata d’Esquerra al municipi per a les eleccions del maig, la montbuienca Isabel Guerrero. L’acte serà obert i tindrà lloc a la sala de La Vinícola, a les 20h. La diputada Carolina Telechea també acompanyarà a Guerrero en la seva presentació com alcaldable.