Anoia

Esquerra Anoia commemora el Dia de la Dona amb una conversa amb la diputada Najat Driouech

En motiu del dia 8 de març, Dia Internacional de les dones, la Secretaria de la Dona de la Federació Comarcal d’ERC Anoia organitza un acte obert a la ciutadania, el proper dissabte 9 de març a la tarda.

En aquest acte, que porta per nom “El poder del feminisme”, es conversarà amb la diputada republicana al Parlament de Catalunya, Najat Driouech, sobre el paper de les dones en la nostra societat; Driouech estarà acompanyada per altres dones com Montse Argelich, Cristina Domènech i Iolanda Gandia, entre d’altres.

Crida a la Vaga Feminista
Des de la formació republicana, a més, també se sumen a la Vaga Feminista del proper 8 de març, i criden a la participació i mobilització a favor dels drets de les dones,  per continuar contribuint a una societat més justa i igualitària.

Així, ERC Anoia anima a totes les dones a liderar la Vaga Feminista del 8 de març, i convida a tothom a assistir a la xerrada “El poder del feminisme”, amb la diputada Najat Driouech, l’endemà, 9 de març, a la Sala de Socis de l’Ateneu Igualadí, a les 19h.