Anoia

Georgina Carreño serà la candidata d’Avancem per Calonge de Segarra AM a les eleccions municipals 2019

L’executiva comarcal d’Esquerra Anoia va avalar la candidatura de Georgina Carreño com a alcaldable d’Avancem per Calonge de Segarra AM per a les properes eleccions municipals del mes de maig.

La candidata d’Avancem per Calonge AM es presenta doncs al municipi de l’Alta de Segarra amb la il·lusió de treballar sota els valors republicans i d’esquerres, escoltant als veïns i podent col·laborar des de l’ajuntament, per tal de millorar la qualitat de vida dels calongins i donar una nova empenta al municipi.

Carreño, amb estudis en Administració i Direcció d’Empreses, i actualment cursant el grau de Gestió i Administració Pública per la Universitat Oberta de Catalunya, treballa com administrativa a l’Ajuntament de Sant Martí Sesgueioles.

Des d’Avancem per Calonge, doncs, s’anima a tots els veïns a fer arribar les seves inquietuds sobre el poble, i a treballar conjuntament; l’adreça de contacte de la candidatura és avancemcalongeserc@gmail.com.