Anoia

Marc Bernàldez i Domingo, escollit nou candidat per a l’alcaldia de ERC Vilanova del Camí

El passat dilluns, 18 de març ERC Vilanova del Camí va celebrar una assemblea en la qual es va escollir el candidat per a l’alcaldia del municipi en les properes Eleccions Municipals del 26 de maig d’aquest mateix any. La votació va tenir lloc a la seu local d’ERC que la formació ha inaugurat recentment al municipi.

Marc Bernàldez i Domingo, de 32 anys i fill de Vilanova del Camí, va ser escollit pels militants del municipi amb un 85% de vots a favor, per encapçalar la llista que representarà el grup republicà a les eleccions Municipals del 26 de maig d’aquest mateix any. Aquesta elecció suposa una continuïtat al treball renovador que l’equip d’ERC Vilanova del Camí està portant a terme i que ara, amb en Marc Bernàldez i Domingo al davant, donarà inici a la seva Campanya Electoral.

Durant l’assemblea el candidat Marc Bernàldez ha explicat els motius que l’han portat a presentar-se com a candidat i ha expressat que afronta el repte amb molta il·lusió. També ha remarcat que la seva candidatura estarà exempta de personalismes i que totes les decisions a prendre seran consensuades per tot l’equip, del qual pensa fer-ne de portaveu.

La formació va aprofitar la mateixa assemblea per fer un canvi en la seva executiva, en la qual es van modificar els càrrecs de secretaria d’organització i secretaria local. Així doncs l’executiva local queda de la següent manera: encapçalada per David Roig a la presidència; Ramon Conesa, Secretari de finances; Ester Camacho, Secretària d’organització i Secretària de la dona; Glòria Vilà, Secretària de política municipal; Laura Pérez, Secretària d’imatge i comunicació i Montse Valentí, Secretària de l’executiva de la Secció Local.