Anoia

Moció per destinar la despesa de butlletins municipals a despesa social
Descarrega en PDF El grup municipal d’Esquerra Republicana de Catalunya a l’Ajuntament de Capellades ha presentat una moció per arribar al compromís de no editar cap nou butlletí municipal i destinar l’estalvi aconseguit a la prestació de serveis socials, educació i subvencions a entitats.

La moció va sorgir el passat desembre després de comprovar com va ser editat i distribuït un butlletí en un moment de fortes retallades pressupostàries que afectaven molts dels serveis que rebien els ciutadans de Capellades i moltes de les subvencions que fan viable l’actuació de la major part d’entitats capelladines. Ja en aquell moment Esquerra va sol·licitar que s’estalviés aquesta despesa i CiU va desatendre la petició.

Donat que la situació no ha millorat, ans al contrari, Esquerra creu convenient tornar a presentar la moció amb la confiança que tingui un ampli suport de la resta de partits i amb l’esperança que, cas de ser aprovada, l’equip de govern compleixi els acords.