Anoia

Premi Estel Blanc
Descarrega en PDF
  1. El premi Estel Blanc, promogut des de la Federació Comarcal d’Esquerra Republicana de Catalunya de l’Anoia, és representat per una insígnia rectangular de plata en la qual  hi apareix la silueta dels Països Catalans ( la Nació completa) per sobre d’una estelada (quan es tracta d’un reconeixement a una entitat) o bé d’un pin (quan es tracta d’un reconeixement personal).
  2. L’Executiva Comarcal delegarà en una comissió o jurat comarcal la valoració i oportunitat de les propostes presentades.
  3. La Comissió delegada i en la seva extensió, l’Executiva Comarcal, serà la responsable d’atorgar el premi, escollint la persona o entitat que ha fet mèrits per aconseguir-ho.
  4. L’objectiu del premi Estel Blanc, és el de fer visible l’esforç fet en la defensa de la llengua, la cultura i les  tradicions dels Països Catalans, a la comarca de l’Anoia.
  5. L’Estel Blanc pot recaure tant a persones físiques com a entitats d’àmbit local o comarcal que complexin els objectius del premi indistintament de l’origen de la persona o entitat.
  6. L’Estel Blanc és un premi que s’atorga anualment, coincidint amb la commemoració de la Proclamació de la República ( el 14 d’abril de 1931), que organitza la Federació Comarcal d’ERC Anoia.
  7. El jurat o comissió comarcal admetrà qualsevol proposta de candidatura que vingui avalada per un estudi de les seves activitats i compleixi amb els requisits dels punts 4 i 5 d’aquestes bases.
  8. 30 dies abans de l’entrega del premi, es tanca la admissió de candidatures, i es decideix en Executiva Comarcal a qui s’atorga.