Arbúcies

El president d'Esquerra i candidat a la presidència de la Generalitat de Catalunya omple el teatre de la llar de jubilats en una jornada dedicada a militants i simpatitzants

Oriol Junqueras va omplir el passat dissabte 20 d'octubre el teatre de la llar de jubilats d'Arbúcies en una xerrada anomenada L'Esquerra d'un nou país i que va servir perquè el president d'Esquerra expliqués les raons que faran viable la independència de Catalunya. El candidat a la presidència de la Generalitat de Catalunya va argumentar aquells temes que poden generar preocupació entre la població com les pensions, la incorporació de Catalunya a la Unió Europea i el model de societat, entre d'altres, i va deixar clar que el país no es pot permetre el luxe de quedar-se en una Espanya "que encapçala l'ìndex de la misèria europea, que és la suma de l'atur i el dèficit públic". Junqueras va demanar al públic que convenci als no independentistes des de la normalitat: "hem de transmetre a la gent que ens l'estimem, i si ho fem guanyarem la independència".

Aquesta xerrada va culminar una jornada que va començar amb un esmorzar per a militants i simpatitzants d'Esquerra a Arbúcies, i en què també hi van assistir els membres de la secció local, amb la presidenta Ester Soms, així com el cap de llista d'Esquerra per Girona a les properes eleccions nacionals, Roger Torrent, i el president d'Esquerra Federació de Girona, Josep Maria Rufí, entre d'altres.