Arbúcies

Obté 632 vots i es consolida com la segona força a Arbúcies, a l'igual que a la resta del país

Esquerra Republicana de Catalunya va obtenir uns resultats excel·lents en el conjunt del país en les eleccions d'aquest diumenge, i Arbúcies no en va ser una excepció. Al nostre municipi, la formació republicana va passar dels 309 vots (11,91% del total) obtinguts a les eleccions de fa dos anys als definitius 632 vots (20,57%) que la consolida com la segona força política d'Arbúcies, amb més del triple de suports respecte el tercer partit.

La presidenta de la secció local, Ester Soms, ha agraït "a tothom el suport demostrat per avançar cap a la independència de Catalunya" i ha celebrat que Arbúcies "se sumi també a l'onada sobiranista que ha inundat tot el país". En aquest sentit, les dades són inequívoques ja que el 88,15% de vots emesos a les candidatures a Arbúcies corresponen a forces que estan a favor de la independència o del dret a decidir.

Des d'aquest espai, la secció local d'Esquerra a Arbúcies vol donar les gràcies a tots als militants, simpatitzants i votants pel suport durant la campanya, i també a totes les persones que han anat a votar i que han fet que Arbúcies hagi tingut un 76,47% de participació, set punts per sobre la resta del país.