Arbúcies

Actes diada nacional a Arbúcies

DIUMENGE 8
12.00 h - Sala de Plens. Recepció oficial a la família de Guillem Agulló a l’Ajuntament d’Arbúcies.

17.00 h - Avinguda dels Països Catalans. Homenatge a Guillem Agulló, activista valencià i defensor de la terra, militant de Maulets, assassinat per un escamot feixista ara fa 20 anys. Descoberta d’una placa commemorativa a l’Avinguda dels Països Catalans. Organitza: Arran

18.30 h - Can Cassó. Recital de poesia i música per la independència a càrrec de Núria Feliu i d’artistes locals. Presentació: Quim Masferrer. Rapsodes: Daniel Martí, Marta Martí, Carme Viñas i Elena Miró. Músics: Joel Serras, Ana Pacheco, Anna Ferran i Clara Ribatallada. En cas de pluja l'acte es farà al teatre Centre Parroquial. Organitza: AxI

DIMARTS 10
21.00 h - Avinguda dels Països Catalans. Sortida de la marxa d'atxes cap al carrer Camprodon i Prat Marcet, que finalitzarà a la Plaça de la Vila.

21.30 h - Plaça de la Vila. Parlament de benvinguda i inici de la Diada de l’alcalde, Pere Garriga. Lectura del manifest unitari. Concert de Cesk Freixas. Organitza: Comissió Unitària per l’11 de Setembre, formada per AxI, Arran, Ateneu Popular, CUPACUP, CiU, ENTESA, ERC, ICV i PSC.

DIMECRES 11
11.00 h - Sala de Plens. Recepció oficial de la Diada de l’11 de Setembre a l’Ajuntament d’Arbúcies per part de l’alcalde i el consistori.

Abans de les 3 de la tarda - Via Catalana per la Independència. Més informació a http://tecadarbucies.blogspot.com.es/2013/09/autocars-anc-arbucies-per-la.html i http://via.assemblea.cat/ca/

18.30 h - Plaça de la Vila. Sardanes amb disco mòbil Kim.