Arbúcies

La secció local d’Arbúcies ha escollit Ester Soms alcaldable d’ERC per a les eleccions municipals.

Soms és alhora president de la Secció local. ERC Arbúcies vol construir un projecte renovat i una nova manera de fer política al municipi. Cal ‘una renovació de les maneres de fer i la necessitat de construir un projecte renovat pel poble’.  ‘El nostre és un projecte transversal i integrador, on hi té cabuda i és obert a tothom’. ‘Volem construir una alternativa capaç de plantejar bé els problemes i plantejar solucions i volem regenerar la política municipal d’Arbúcies’. ‘La transparència és un valor clau i molt necessari.’

El pla de treball de cara a les municipals és ‘explicar el nostre projecte als habitants d’Arbúcies, sumar totes aquelles persones que vulguin participar en la construcció de l’Arbúcies del futur, donar suport i recollir les necessitats, inquietuds i propostes de les persones, associacions i empreses, així com treballar i fer propostes realistes en cada àmbit i sector’.

Soms ha afegit que ‘la nostra ha de ser una candidatura representativa de tota la societat local, cohesionada, forta i oberta a tots els que creguin en aquests valors republicans de solidaritat, compromís, llibertat, igualtat i justícia social’.

L'alcaldable pels republicans ha destacat també la importància de treballar des del món municipal pel procés cap a la independència del nostre país. ‘Aquest és un moment històric pel nostre país, i volem viure’l i construir-lo des del municipi’.