Arbúcies

ERC a Arbúcies aposta per la transparència i acabar amb el clientalisme. Més de 100 persones van assistir a l’acte de presentació de la candidatura a les eleccions municipals.

• Llista ERC Arbúcies Municipals 2015
  • Ester Soms en la presentació de la llista
  • Presentació Llista ERC Arbúcies a Can Cassó

Esquerra Republicana va presentar dissabte a la tarda les 22 persones que formen la candidatura d’Arbúcies per les properes eleccions municipals. Amb el lema NOUS TEMPS, NOVA GENT, Soms encapçala una llista jove i renovada. Més del 80% són cares noves.

La diputada d’ERC al Congrés, Teresa Jordà, va presidir l’acte. Soms el va tancar amb un discurs on va destacar l’“honestedat, la dignitat i el sentit comú de la candidatura”. Va criticar la falta de “transparència, igualtat d’oportunitats i visió de futur” de l’actual equip de govern i va recalcar que ERC Arbúcies “treballarà pel poble, amb la sort de poder comptar amb la infraestructura i l’assessorament d’un partit com ERC al darrere”.

Actualment, ERC Arbúcies compta amb un regidor, per 7 d’Entesa per Arbúcies, 3 de CiU, 1 del PSC i 1 de CUPA.

L’acte es va fer al pati de l’inacabat Centre d’Arts Escèniques Naus Ayats. Es tracta d’un dels grans projectes de l’últim govern d’ERC a Arbúcies, i que la nova candidatura vol recuperar, després de 4 anys d’obres aturades.