Arbúcies

Moció presentada per ERC - Arbúcies perquè el nou espai de Can Delfí s'anomeni "Plaça 1 d'octubre"

La secció local d'ERC a Arbúcies va presentar el passat 9 de maig una moció per anomenar el nou espai de can Delfí, Plaça 1 d'octubre. L'excel·lent repercussió que va generar, no només al municipi, sinó també a les xarxes socials, ens va confirmar que anàvem en la direcció correcte.

El que sobta a ERC - Arbúcies és que tres mesos després el batlle del poble anuncia, via Twitter i pàgina web, un ple on proposa exactament el que ERC va plantejar el mes de maig, tot i que ara com ara encara no hem rebut cap resposta oficial.

Malgrat això, l'alcalde en la mateixa piulada desitja que la resta de grups polítics de l'oposició s'adhereixin a la seva iniciativa. Per descomptat que sí! I tant! Si l'1 d'octubre va tenir èxit a Arbúcies, va ser gràcies a totes les arbucienques i arbuciencs, especialment aquells que molt sigil·losament es van arriscar en la seva organització.

A partir d'ara, només es tracta de treballar plegats, acordar un grup de treball on hi hagi totes les idees dels grups polítics del consistori, i dedicar aquest espai del nostre poble a la memòria de l'1 d'octubre. Esperem amb delit la trucada de l'alcalde per iniciar el projecte. Arbúcies s'ho mereix!

Podeu consultar el text íntegre de la moció presentada per ERC a continuació:

ERC - Arbúcies