Arbúcies

Comunicat en resposta a les manifestacions dels CDR davant de les seus d'ERC.

ERC, CDR
Des d’Esquerra lamentem els fets d’avui ocorreguts a la nostra seu. Són fets que rebutgem de ple, que no sumen, i que fan cada dia més petit el nostre moviment. Respectem totes les posicions polítiques però no compartim segons quines formes de manifestar-ho i menys contra treballadors.

Des d’Esquerra Republicana volem reivindicar que som un partit amb 87 anys d’història. Un partit que fins fa ben poc lluitava sol per assolir l’objectiu de la República catalana i que no accepta lliçons en aquest sentit.

Precisament avui fa 9 mesos que tenim el president del partit, Oriol Junqueras, empresonat i més de 4 que tenim la secretària general, Marta Rovira, a l’exili, igual que molts més companys que també estan represaliats. Uns empresonaments i exilis per haver defensat els ideals republicans.

Som un partit que segueix sota el radar constant de la Guàrdia Civil i dels aparells repressors de l’Estat. El partit no s’apartarà ni un mil·límetre de l’objectiu de la República fins a aconseguir-lo, però convé que alguns espais facin una reflexió, perquè l'adversari és un altre. El que toca avui més que mai és la unitat d'acció per aconseguir els objectius comuns i no els enfrontaments entre independentistes.

ERC