Arbúcies

Treball constant i constructiu

Des d’Esquerra Republicana Arbúcies ens hem centrat, en tot moment, en dur a terme una oposició constructiva i proactiva. Treballant de forma constant per fer d’Arbúcies el municipi que es mereix.

És per aquest motiu, que de forma reiterada hem presentat mocions, precs i preguntes en els diferents plens que s’han anat celebrant al consistori. Entre aquests, podríem destacar una instància i una moció presentades entorn els pisos de lloguer social i per una administració socialment responsable, respectivament. Altres mocions sobre la plaça 1 d’octubre o la placeta de ca l’ànima o instàncies sobre la recollida selectiva o la festa enramades i combat.

Malauradament, però, la resposta de l’Equip de Govern no sempre ha estat la desitjada, i en més d’una ocasió s’han desestimat propostes que, considerem, serien molt positives per tots els veïns i veïnes o bé, s’ha deixat passar el temps i finalment no s’han dut a terme.

A Esquerra Arbúcies tenim molt clar que és essencial promoure la participació ciutadana, tenir en compte diferents mirades i construir un municipi que afronti nous reptes per seguir avançant!