Arbúcies

EL PROGRAMA ELECTORAL D'ERC - ARBÚCIES

PROGRAMA ELECTORAL ARBUCIES 2019
Ja tenim el nou programa electoral d'ERC - Arbúcies per aquestes eleccions municipals del 26 de maig del 2019.

Les persones que treballem pels projectes d’Esquerra Republicana som les que fem que les coses passin. Aquell 1 d’octubre del 2017, amb la participació de tots vosaltres, ho vam tornar a fer i ERC – Arbúcies va ser una de les eines necessàries per al seu èxit al poble. Des d’un independentisme obert i inclusiu continuarem defensant els drets i les llibertats de la ciutadania.

També posem en valor la importància de les persones. Volem donar resposta als reptes socials, enfortir la democràcia i augmentar la satisfacció i la qualitat de vida de les arbucienques i els arbuciencs. Tenim experiència, trajectòria, estem preparats. Hem après moltes coses, i una de les més importants és que cal saber escoltar la veu del poble.

El nostre és un programa que prové del debat, les reunions i les trobades que ERC – Arbúcies ha mantingut al llarg d’aquests darrers mesos amb molts de vosaltres, tant a títol personal, com en l’àmbit d’entitats i associacions. Ens agrada construir de baix a dalt, de forma conjunta. No ha estat possible fer-ho amb tothom, però ens comprometrem en el futur més immediat a escoltar-vos, perquè el nostre és un programa dinàmic, en constant renovació, viu i al servei de les persones. I és precisament aquest escoltar-vos, aquest co-construir el que fonamenta les bases del projecte d’ERC – Arbúcies.

Un projecte inclusiu i transversal que se sustenta en una comunicació bidireccional i s’alimenta de les vostres propostes i inquietuds, el nostre veritable motor. Estem aquí perquè tenim vocació de servei públic, perquè volem millorar el poble d’Arbúcies. #SomsUnEquip