Arbúcies

ENTESA puja el sou dels Tinents d'alcalde un 16% de mitjana per a la legislatura 2019-2023

sous
pujada sou entesa

Aquest dilluns 22 de juliol es va aprovar per ple el cartipàs per aquests 4 anys de l'Ajuntament d'Arbúcies.

ERC va votar en contra d'un augment mitjà del sou dels Tinents d'alcalde d'un aproximadament 16% de mitjana, aspecte que també va denunciar l'altra grup municipal de oposició la CUP.

➡️Una de les raons per votar en contra d'aquest augment és que l'increment de dedicació de cada Tinent d'alcalde no ha augmentat proporcionalment a aquest increment del 16% del sou. És evident que hi ha feina a fer com a responsable de govern, però no trobem gens "normal" augments de sou d'aquest tipus cada quatre anys.

➡️A més ERC va proposar en el ple que amb el regidor de més que ha aconseguit Entesa al consistori es podien haver repartit les feines de forma diferent sense haver-se d'apujar el sou d'aquesta manera.

Al gràfic en teniu tots els detalls dels augments del sou, en quantitats i en percentatge. Aquests són els nombres objectius. Després que cadascú els interpretri com consideri més adient.

Altres preguntes, entre altres, que ERC va realitzar foren:

-Hi haurà delegats d'alcaldia aquesta legislatura? El grup de la CUP també va interpel·lar al respecte.

-Es podria incorporar al Cartipàs les despeses efectives ocasionades per l'exercici del càrrec? Les conegudes "dietes".

-Vam interpel·lar que el càrrec del tresorer de l'ajuntament no pot ser un càrrec polític.

ERC -Arbúcies