Arbúcies

Ple municipal: aprovació pla econòmic financer 25 juliol

Aquest dimecres dia 25 de juliol es va celebrar un ple a l'ajuntament d'Arbúcies per aprovar, entre altres, un pla econòmic financer que permeti a l'equip de govern d'ENTESA aconseguir l'estabilitat financera del pressupost municipal.

En aquest punt de l'ordre del dia ERC - Arbúcies va argumentar el seu vot mitjançant la seva portaveu Ester Soms. En el torn de rèplica el batlle Pere Garriga va afirmar que, entenia el discurs de l'altre grup municipal a l'oposició (CUP) però no entenia com ERC votava en contra del pla financer. L'alcalde també va esplaiar-se i va fer una crítica amb una durada d'uns 5 minuts al sistema de funcionament de les subvencions de la Generalitat, que si retards, que si pagaments d'IVA, etc. Fins i tot va arribar a dir que ERC - Arbúcies era corresponsable, ja que la titularitat del Departament de la Vicepresidència i d'Economia i Hisenda pertany a ERC (nacional).

La resposta de la portaveu d'ERC - Arbúcies, mitjançant Ester Soms, va ser clara i contundent: "senyor alcalde, no pot criticar que votarem "NO" a l'aprovació del pla econòmic financer, si encara nosaltres no hem fet públic el sentit del nostre vot". És a dir, l'alcalde es va avançar i va donar per descomptat el vot negatiu d'ERC. L'alcalde va demanar disculpes tot seguit.

Aquí podeu consultar els àudios amb la resposta de la nostra portaveu Ester Soms.

ERC - Arbúcies