Arenys de Mar

L'assemblea d'ERC d'Arenys de Mar va aprovar dijous passat, dia 6, aquest document que adrecem a ICV, CUP, NEC i al conjunt d'arenyencs i arenyenques

El document "Arenys de Mar - 2015 - República Catalana" (ERC-AM2015RC) aprovat per la secció local d'ERC a Arenys de Mar reunida en assemblea el passat dijous 6 de juny, proposa als representants d'ICV, CUP i NEC a la nostra vila la creació d'una plataforma transversal i suprapartidista que faciliti la incorporació de totes les persones amb ganes de treballar per Arenys de Mar i de construir l'alternativa al govern actual, una plataforma que vehiculi un procés de primàries i que desemboqui en una única llista electoral amb possibilitats reals d'assolir la majoria i de governar. En cap cas proposem una coalició de tres o quatre partits que hagin de negociar l'elaboració d'una llista electoral, sinó l'impuls inicial d'un procés que pugui ser atractiu per a una àmplia majoria d'arenyencs i arenyenques.

Adrecem la proposta a totes les persones que s'identifiquen amb l'espai polític majoritari que pot sorgir d'aquesta suma i que tenen ganes de treballar per fer-lo realitat; a totes les persones que vulguin assegurar l'alternativa al govern de CiU, PSC, PP i Solidaritat encapçalat per Estanis Fors; a totes les persones que vulguin, per a l'Ajuntament que sortirà de les eleccions del 2015, regidors i regidores plenament il·lusionats en la imminent República Catalana.

A Esquerra Republicana estem convençuts que a les properes eleccions municipals farem el millor resultat de la nostra història també a Arenys de Mar, però pensem que encara serà millor si entre tots som capaços de fer realitat aquesta proposta.