Arenys de Mar

Annabel Moreno, candidata d'ERC a les pròximes municipals a Arenys de Mar

Annabel Moreno i Nogué
Annabel Moreno, actual alcaldessa d'Arenys de Mar, serà la cap de llista d’ERC a Arenys de Mar per a les properes eleccions municipals després que l'assemblea republicana l'hagi escollida per unanimitat durant la convocatòria d'aquest dilluns 4 de juny. Moreno, amb un gran bagatge com a regidora i ara alcaldessa, és llicenciada en Dret i està especialitzada en temes urbanístics. Actualment es troba en excedència del Col·legi d'Advocats de Barcelona, on treballa en el departament deontològic.

Moreno vol continuar desplegant el projecte republicà a l'Ajuntament d'Arenys de Mar, posant les polítiques socials al centre de la gestió local per assentar els fonaments bàsics del benestar a la vila, amb un model de poble on les persones estiguin al centre de totes les polítiques. Paral·lelament a aquesta tasca, Moreno continuarà defensant els drets dels arenyencs i les arenyenques per poder exercir tots els nostres drets com a ciutadans en el moment polític nacional en què ens trobem, també com a vicepresidenta primera de l'AMI. La candidata republicana treballarà, a partir d'ara, les propostes per dur a terme a partir del 2019.