Arenys de Mar

Qui som

Sigueu benvinguts i benvingudes al nostre espai a la xarxa! Des d’Esquerra d’Arenys de Mar us volem donar la benvinguda i agrair-vos el vostre interès.  Aquest és  un espai obert, canviant, transparent, que anirem actualitzant i millorant, també gràcies a les vostres aportacions.

El valor més important són les persones. És per això, que entenem la política municipal des de la proximitat. Els qui estem treballant des d’Esquerra a Arenys de Mar som gent propera, oberta i amb aptituds d’aportar coses noves i una gran empenta a la vila que volem pels propers anys: un Arenys de tothom i per a tothom.

En aquest web trobareu informació d'ctualitat i articles d’opinió que des d’ERC-Arenys de Mar fem regularment, la majoria en clau de política municipal però també aquells que fan referència a la realitat nacional. Si coincideixes amb els nostres plantejaments, et convidem a participar activament en aquest projecte de l’esquerra nacional que estem construint.

La teva participació en aquesta secció local serà molt benvinguda. Tenim la característica de ser una força democràtica, activa i participativa. Ens cal tot l’esforç per assolir els nostres objectius.

Evidentment, també som a les xarxes! Busca'ns i segueix-nos!
T’esperem!

Imatge