Arenys de Munt

ERC d’Arenys de Munt convida a tots els veïns a l’acte del 70è aniversari de l'afusellament a Lluís Companys

ERC d’Arenys de Munt convida a tots els veïns a l’acte d’homenatge a Lluís Companys i agraeix el suport de tots els grups municipals a la moció “per a l’anul•lació de l’article 3 de la llei de memòria històrica, que afecta el procés a Lluís Companys i per la celebració a Arenys de Munt d’un acte recordatori del 70è aniversari del seu afusellament”

En el Ple del passat 7 d’octubre, el Grup Municipal d’ERC va presentar la moció ““PER A L’ANUL•LACIÓ DE L’ARTICLE 3 DE LA LLEI DE MEMÒRIA HISTÒRICA, QUE AFECTA EL PROCÉS A LLUÍS COMPANYS I PER LA CELEBRACIÓ A ARENYS DE MUNT D’UN ACTE RECORDATORI DEL 70è ANIVERSARI DEL SEU AFUSELLAMENT” per reclamar que totes les sentències il•legítimes dels tribunals repressius de Franco siguin també nul•les de ple dret, la qual cosa es pot aplicar al procés del president Lluís Companys i a tants d’altres represaliats durant la dictadura.

Entenem que aquesta moció, aprovada per unanimitat, és una bona manera d’homenatjar el president Lluís Companys en el 70è aniversari del seu afusellament, i des d’ERC agraïm el suport d’AM2000, CiU, PSC i CUP a l’esmentada moció.

Per altra banda, convidem a tots els simpatitzants, amics i veïns d’Arenys de Munt a l’acte d’homenatge que tindrà lloc demà divendres, a 2/4 de 8 del vespre, a la plaça Lluís Companys d’Arenys de Munt.

Arenys de Munt, 14 d’octubre de 2010

Baixa't el cartell de l'acte clicant aquí