Arenys de Munt

En la Junta General de la Societat de Gestió Urbanística i Serveis d’Arenys de Munt S.A. celebrada avui, el regidor representant d’ERC ha votat en contra del nomenament dels nous consellers de la societat i del nomenament del nou president.

Durant l’exercici 2008, GUSAM va obtenir un resultat després d’impostos de només 321,96 €. En aquells moments, des d’ERC varem manifestar la necessitat d’aprovar un pla de viabilitat i varem recolzar la iniciativa, presentada per l’empresa municipal, per a obtenir habitatge social i la recuperació de l’IVA de les actuacions municipals. Cap d’aquestes dues propostes s’han portat terme per manca de direcció política en l’empresa municipal i, amb els nomenaments realitzats avui, l’equip de govern opta per una línia continuista quan el que requereix GUSAM és un revulsiu.

El passat 31 de març, el representat d’Esquerra d’Arenys de Munt en el Consell d’Administració de l’empresa GUSAM S.A. ja va presentar la seva renúncia irrevocable del càrrec de conseller. ERC no pot ser còmplice d’aquest trist “anar fent” de l’empresa de municipal.

La manca de direcció política clara i d’una gestió d’acord amb la conjuntura econòmica, no només hipoteca la viabilitat econòmica de GUSAM SA, sinó que també suposa un nou exemple de mala gestió dels recursos públics municipals per part de l’Equip de Govern. L’estructura de GUSAM S.A., sobredimensionada en relació al seu volum de negoci, sense suport financer i un redreçament adequat, està condemnada a fer fallida.