Arenys de Munt

El nostre equip

• Àngel Castillo
    Àngel Castillo Regidor d'Espai públic i Jovent Àngel C. Vallcorba Seguretat, Espai públic i Jovent acvallcorba@ademunt.cat
    Nascut a Barcelona a l’any 1968, empresari i emprenedor. Propietari d’una empresa metal·lúrgica especialitzada en la distribució i fabricació de material ferroviari, nàutic i aeronàutic; assumint en ella la tasca de coordinar la gestió de l’empresa, els sistemes de qualitat, i en especial, impulsar l’exportació a països de Sud-Amèrica, Àfrica i sud d’Europa. Experiència en la coordinació i assignació de tasques en diferents tipus d’àmbits i cap d’un actual equip humà de 10 persones. Molt lligat en el passat al món del motor havent estat comissari de la Federació Catalana d’Automobilisme i participant en la organització de curses. Vinculat a Arenys de Munt des de fa mes de 10 anys i a ERC des de 2010, actual president de la secció local de ERC Arenys de Munt. Estudis d’electrònica, mecànica, disseny gràfic, riscos laborals e implantació de sistemes de qu