Arenys de Munt

Totes les opinions

Josep Sànchez

No tinc por

La nit de divendres vaig rebre un missatge al mòbil. Un veí d’Arenys de Munt m’informava sobre la darrera nota de premsa publicada al web de l’ajuntament “L’alcalde insta ERC a rectificar públicament per haver manipulat informació amb l’ànim de confondre els arenyencs”. Ahir, mentre estava a la trobada municipalista d’ERC a Lloret de Mar, vaig rebre un nou sms amb la foto dels cartells que ha penjat l’ajuntament en els quals se’ns insta a rectificar en un termini de tres dies.

Joan Rabasseda

El dret a presentar mocions al Ple

Aquest cap de setmana assisteixo a un trist debat municipal amb cartells amunt i avall. "L'alcalde ens limita el dret a presentar mocions als Plens de l'ajuntament" és l'opinió d'ERC i, evidentment, no és una opinió sense solta ni volta. Amb la nova sistemàtica de regulació del Ple, les mocions que es van presentar el mandat 2007-2011 serien admeses ara? La resposta, des del meu punt de vista, és que no.

Joan Rabasseda

Amb el grup municipal i la secció local reforçats, comencem a treballar des de l'oposició!

Avui a Arenys de Munt hem pres possessió els dos regidors i les dues regidores d’ERC. Una forta abraçada a la Tònia, la Marta i en Josep, i a tota la “penya” republicana! Per imperatiu legal hem promès unes quantes coses, però tenim clar que la soberania és el poble. Per imperatiu dels fets estem a l’oposició, però tenim clar que hem de continuar servint a Arenys de Munt des del rigor, la transparència i la feina ben feta.

Portes obertes a la mesquita del carrer Sant Jordi

Un any després de la polèmica inicial, la mesquita del carrer Sant Jordi ha fet la primera tarda de portes obertes. Després de l’enrenou que va ocasionar a Arenys de Munt aquest centre d’oració, calia anar-hi. Hi hem anat quatre representants d’ERC i hem dinamitzat el debat. Era una bona oportunitat de conèixer en primera persona més gent del col·lectiu musulmà i per debatre per què el dret fonamental de llibertat religiosa és sovint massa polèmic.

Joan Rabasseda

Pressupost 2010 al Tribunal de Comptes i al·legacions a la proposta de la gestió integral de l'aigua

Joan Rabasseda i Ferrer<br>Portaveu del grup Municipal

El passat 29 de juliol, ERC, PSC i els representants de les urbanitzacions Mas Gabana (Urb. Sta. Rosa dels Pins), Aiguaviva i l’Ajup vam posar en coneixement del Tribunal de Comptes el pressupost 2010 de l’ajuntament d’Arenys de Munt, per a que determini si és legal. Avui des d'ERC hem presentat al·legacions al canvi gestió del servei integral d'aigua potable i clavegueram a Arenys de Munt.