Arenys de Munt

Qui som

Benvolgudes i benvolguts,

Em plau donar-vos la benvinguda a la pàgina web d’ERC d’Arenys de Munt. Et convidem a visitar-la i a compartir el nostre projecte polític, a compartir el camí per aconseguir la justícia social i a compartir el compromís nacional per assolir la independència i la llibertat per al nostre país, Catalunya.

En aquesta plana web podreu informar-vos i conèixer totes les noticies i activitats que estan relacionades amb la nostra secció local d’Arenys de Munt i la seva història, així com tota la feina que desenvolupem des de la Regidoria Municipal.

Espero que la navegació us sigui agradable, útil i que, potser, us convenci prou com per apuntar-vos i col•laborar amb nosaltres en la tasca de conscienciar la nostra societat per aconseguir un país sobirà. Qualsevol ajuda, per petita que sigui, és molt valuosa per poder aconseguir aquest objectiu comú i per poder transformar una utopia en realitat.

Us reitero un cop més la voluntat i el compromís de treballar per Arenys de Munt, i us convidem a participar d'aquest projecte per fer proper el nostre ajuntament, i tot allò que s’hi debat, a la gent del nostre poble.

Finalment, voldria transmetre-us que restem oberts a que ens feu arribar qualsevol comentari, idea o suggeriment al nostre correu electrònic: arenysmunt@esquerra.org, o a l’enllaç que trobaràs en aquesta mateixa web.

Benvinguts a la nostra pàgina web i gaudiu de la visita.

!!!VISCA CATALUNYA LLIURE!!!