ERC Badalona

El ple municipal aprova una partida de 68.000 euros per reparar les rampes mecàniques del carrer Cuba al barri de Sant Crist

A proposta del Grup d’ERC Avancem-MES, el govern municipal ha portat a votació, al ple del mes de setembre, una partida de 68.000 euros per tal de reparar les rampes mecàniques del carrer Cuba, al barri de Sant Crist. Aquesta partida s’ha incorporat als més de 400.000 euros que es dedicaran a la reparació i manteniment de diversos equipaments esportius de la ciutat.

La partida de 68.000 euros ha pogut reeixir gràcies a la feina conjunta amb els veïns i veïnes del barri, que no han parat de reclamar la reparació d’un equipament que portava molts mesos sense funcionar.

Les característiques geogràfiques del barri de Sant Crist i l’elevat nombre de persones grans que hi viuen, fan que infraestructures com les rampes mecàniques del carrer Cuba siguin especialment necessàries. Per això, des del grup republicà, que considera l’accessibilitat com una prioritat important, s’ha treballat en aquest sentit, de forma constructiva i intentant canalitzar les justes demandes veïnals, per incorporar una despesa que inicialment no estava prevista.

El grup municipal d’ERC Avancem-MES celebra que, finalment, es comenci a treballar per tornar a posar en funcionament un equipament que no hauria d’haver restat tant temps aturat. A partir d’ara caldrà agilitzar tant com sigui possible la tramitació administrativa per tal que ben aviat tornin a estar en funcionament i els veïns i veïnes en puguin fer un ús normal.