ERC Badalona

Alex Montornès revalida la presidència d’ERC Badalona per àmplia majoria

El passat dijous 21 de novembre a la nit, l’Assemblea local d’Esquerra Republicana de Catalunya va triar l’executiva que haurà de liderar el partit a Badalona durant els propers anys.

L’única candidatura que es va presentar, encapçalada pel doctor en física Alex Montornès, l’actual president del partit i portaveu del grup municipal, va rebre el suport d’una àmplia majoria de la militància badalonina; amb un 85% de vots afirmatius, un 13% en blanc i un 2% de nuls.

Després de fer un balanç de l’anterior gestió, prioritzant sempre la transparència i el retiment de comptes, valors importants del republicanisme, Montornès va agrair les diverses intervencions que van tenir lloc durant l’Assemblea, que sempre contribueixen a l’enriquiment del projecte col·lectiu.

La nova executiva, que combina experiència i renovació, amplia notablement la presència de dones que, ara, superen el 50%. També pretén millorat el projecte republicà a Badalona, fent-lo més inclusiu i representant la major part possible de la ciutat.

L’objectiu del nou equip que dirigirà l’agrupació republicana, és enfortir el partit arribant a tota la ciutat. Defugint els projectes personalistes i les actituds elitistes, l’equip d’ERC Badalona vol potenciar la participació de les bases en la presa de decisions i en les accions que el partit durà a terme els propers anys. Entenent que es tracta d’un projecte col·lectiu on tota la militància ha de poder tenir-hi la mateixa veu i que són precisament aquests els fonaments dels valors republicans.

En paraules d’Alex Montornès: “Volem  enfortir el projecte d'Esquerra Republicana Badalona, un projecte que el volem participatiu, obert a la ciutadania, que sumi. I que, pas a pas, amb l'esforç de totes i de tots creixem, teixim complicitats amb les entitats i la ciutadania de Badalona per, finalment, desenvolupar el nostre projecte polític al servei dels ciutadans i les ciutadanes”.